§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem https://starkasl.pl jest prowadzony przez firmę Karol Kasperski P.P.H.U. STARKAS wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6640007824, REGON: 290404600
  2. Regulamin ten stanowi zasady zawierania Umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego

§ 2 DEFINICJE

  1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego
  2. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Administratora, znajdujący się pod adresem https://starkas.pl
  3. Administrator – właściciel firmy Karol Kasperski P.P.H.U. STARKAS oraz Sklepu internetowego

§ 3 KONTAKT

Firma – Karol Kasperski P.P.H.U. STARKAS ul. Grzybowak 1, 27-200 Starachowice, e-mail: biuro@starkas.pl

§ 4 INFORMACJE SPRZEDAŻOWE

  1. Ceny w sklepie internetowym, są cenami brutto podanymi w polskich złotych
  2. Cena końcowa składa się z ceny towarów oraz ceny przesyłki / dostawy.

§ 5 UMOWA SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Klient może zapłacić za zakupiony towar korzystając z poniższych form
    • przelew bankowy tradycyjny
    • za pośrednictwem błyskawicznych przelewów – Przelewy24.pl
    • za pobraniem
  2. W przypadku płatności z góry (przelew bankowy, przelewy24.pl) – Klient powinien wykonać płatność zaraz po dokonaniu zakupów w Sklepie internetowym
  3. Towar zostanie wysłany do Klienta w terminie wskazanym w zakładce Dostawa i płatność, w sposób wybrany przez Klienta w trakcie dokonywania zamówienia

§ 6 PRAWO KLIENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14-dni od terminu dostarczenia towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa o Odstąpieniu od umowy, Klient musi poinformować Administratora o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Administratora.
  3. Aby zachować termin 14-dni Odstąpienia od umowy wystarczy, że Klient wyśle informację do Administratora dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu.
  4. Następstwa odstąpienia od umowy:
    • po odstąpieniu od umowy Administrator zwraca Klientowi całą płatność – w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Administratora sklepu internetowego).
    • zwrot płatności dokonany będzie na wybrany przez Klienta numer rachunku bankowego
    • Administrator może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru.
    • Klient powinien odesłać towar zapakowany najlepiej w oryginalne opakowanie, bądź zapakować na wzór zapakowania po zakupie. Towar musi zostać wysłany na adres kontaktowy zamieszczony w tym regulaminie
    • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
    • Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech, charakteru oraz funkcjonowania towaru

§ 7 REKLAMACJA & GWARANCJA

  1. Administrator zobowiązany jest do dostarczenia towaru wolnego od wad.
  2. W przypadku odnalezienia wady towaru zakupionego w sklepie internetowym Klient ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi uregulowanej przepisami kodeksu cywilnego.
  3. Reklamację należy zgłosić na podany w regulaminie adres – pisemnie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane klienta, opis zauważonej wady zakupionego produktu oraz szczegółowe zdjęcia (przyśpieszą proces reklamacji). Należy również nakreślić oczekiwania przewidziane w ramach rękojmi.
  5. Obowiązuje 14-dniowy termin rozpatrzenia reklamacji od momentu jej złożenia – w myśl art. 561 Kodeksu cywilnego. Jeżeli Administrator nie ustosunkuje się do żądania w powyższym terminie – uznaje się, że żądania Klienta są zasadne.
  6. Towary w ramach reklamacji należy wysyłać na adres kontaktowy – zawarty w tym regulaminie.
  7. Gdy na towar została udzielona Gwarancja – informacja ta zostanie zawarta w opisie danego produktu.

§ 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Klient ma możliwość skorzystania z:
    • mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,
    • pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich
      Inspektoratach Inspekcji Handlowej .

§ 9 DANE OSOBOWE

  1. Wszelkie informacje o danych osobowych i ich przetwarzaniu dostępne poniżej:

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie są regulowane poprzez powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskie, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia
    30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks
    postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o powyższy regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia. Każde nowe zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.